Zjistěte, jak účinně bojovat s vráskami na krku a dekoltu

Zjistěte, jak účinně bojovat s vráskami na krku a dekoltu

Dřív nebo později si všichni začnou všímat vrásek na krku. Je to sice nepříjemné, ale také naprosto přirozené a nevyhnutelné. S věkem kůže začne ztrácet pružnost. Naštěstí je možné ji pomoci a tvoření vrásek tedy pozdržet nebo zařídit, aby nebyly tak výrazné. Dneska si několik takových účinných metod představíme. 

Vrásky a konkrétně ty na krku vznikají hned z několika důvodů. První z nich je společný pro kůži na celém těle. Ve vyšším věku naše těla produkují méně kolagenu a kyseliny hyaluronové, což vede k ochabnutí a oslabení kůže. Je pak jen otázkou času, než se objeví vrásky. Příčinnou vrásek typickou pro krk je to, jak s ním pohybujeme. Každé delší hrbení, ohýbání a snížení hlavy vede k postupnému vznikání linií, popřípadě k prohlubování těch stávajících. Kůži v dekoltu a na krku pak také škodí špatná životospráva – kouření, nadměrná konzumace alkoholu, nevhodná strava, málo pohybu a také pravidelné opalování se bez potřebných krémů s UV faktorem.

 

Vhodná kosmetika

Jako nejlepší prevence vrásek je už zmiňovaný opalovací krém s UV faktorem. Ideální je klidně takový, který bude mít SPF 50. Nezapomínejte ho nanášet klidně denně, i když venku vyloženě nesvítí slunce. Dalším vhodným způsobem, jak kůži udržovat, je pravidelně ji hydratovat. Nejlépe dvakrát denně – ráno a večer. Vybírejte přitom takovou kosmetiku, která má označení anti-age, proti stárnutí. Takové produkty obsahují látky, které v kůži stimulují produkci kolagenu (ten pokožku zpevní) a které ji vyhladí. Podobné přípravky vybírejte také při péči o pokožku obličeje.

Doporučuje se také jednou týdně provést peeling této oblasti. Ten odstraní odumřelé buňky a také stimuluje krevní oběh. Navíc zvýší schopnost kůže absorbovat aktivní složky z jiné pečující kosmetiky.

 

 

Strava

Boj s vráskami může začít už v kuchyni vhodnou stravou. A přitom nejde o žádné drastické diety nebo výrazné změny jídelníčku. Důležité je se zaměřit na potraviny s vysokým obsahem antioxidantů (ty chrání kůži před účinky volných radikálů) – jedná se především o vitamíny A, C, a E, koenzym Q10, lutein a beta-karoten. V praxi to znamená do jídelníčku dodat červenou řepu, špenát, mrkev, broskve, ryby, játra, citrusové plody, ořechy, fazole a jahody.

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlašte se k odběru slev

Připojte se k nám a nezmeškejte žádnou výhodnou slevu na parfém a kosmetiku

Děkujeme, nyní prosím potvrďte svou registraci kliknutím na odka v emailu, který jsme vám právě poslali